پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 532
ماه : 36552
 
تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1400     |     کد : 891

دبیر زون تخصصی حمل و نقل نهمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی(رینوتکس2021):

حضور 15 شرکت فناور در زون تخصصی حمل و نقل نمایشگاه رینوتکس2021

دبیر زون تخصصی حمل و نقل نهمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی(رینوتکس2021) با اشاره به مسئولیت سازمان قطار شهری و ریاست زون تخصصی حمل و نقل رینوتکس2021 اظهار کرد: 15 شرکت فناور توانمندی های فناورانه خود را در این زون تخصصی ارائه کرده اند.

علیرضا دهقان زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد شرکت فناور در زمینی به مساحت  220 متر مربع  به همراه سازمان قطار شهری توانمندی خود را  در حوزه حمل و نقل معرفی کرده اند.
وی با اشاره به حمایت ویژه سازمان قطار شهری تبریز و حومه از حوزه فناوری گفت:  اجرای طرح های پژوهشی نیز مورد توجه ویژه این سازمان قرار دارد که از آن جمله می توان به اجرای طرح پژوهشی برای تولید داخل فرش های جاذب ارتعاش استفاده شده در روسازی اسلپ ترک خط تست دپوی لاله اشاره کرد.
دبیر زون تخصصی حمل و نقل نهمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی(رینوتکس2021) با اشاره به معرفی نیازهای فناوره سازمان قطار شهری در این نمایشگاه  گفت: در بحث نیازهای فناورانه نیز باتری های نیکل کادمیوم، نرم افزارهای شبیه سازی، کابل نشتی، ریل با سختی بالا، موتورهای دیزل مخصوص پمپ آتش نشانی، تونل سگمنتی با بتن الیافی و... در این نمایشگاه عرضه شده است.
دهقان زاده ضمن دعوت از فناوران و  فعالان شرکت های فناور برای بازدید از نهمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی(رینوتکس2021) گفت: طی چهار روز آتی در این نمایشگاه میزبان علاقمندان این حوزه هستیم.
گفتنی است نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2021) از 17 تا 21 آبان در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.
 


نوشته شده در   سه شنبه 18 آبان 1400  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  390
PDF چاپ چاپ