پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 412
ديروز : 1481
ماه : 38586
 
تاریخ : شنبه 15 مرداد 1401     |     کد : 998

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریزتاکید کرد:

لزوم سرعت بخشی تولید سگمنت مورد نیاز مترو تبریز

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در بازدید از کارخانه سگمنت سازی( قطعات پیش‌ساخته بتنی) بر لزوم سرعت بخشی به تولید سگمنت مورد نیاز مترو تبریز تاکید کرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، دکتر یعقوب وحید کیا با اشاره به تامین بخش قابل توجهی از نیاز مترو تبریز به قطعات پیش ساخته از طریق این کارخانه اظهار کرد: تولید سگمنت مورد نیاز برای ایجاد تونل‌های خط دو مترو تبریز متناسب با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته، انجام می‌شود.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با مدیر پروژه خط دو قرارگاه سازندگی خاتم به منظور رفع مشکلات و موانع پیش رو گفت: انتظار می رود با هماهنگی صورت گرفته سگمنت‌های مورد نیاز خط دو مترو تبریز با سرعت بیشتر تولید شده و شاهد تسریع ایجاد تونل‌های خط دو باشیم.
در این بازدید مشکلات و موانع سرعت بخشی به تولیدات انبوه سگمنت نیز با حضور مدیران مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در حاشیه این بازدید ضمن حضور در انبار سازمان از نزدیک در جریان فعالیت های صورت گرفته قرار گرفت و با بررسی وضعیت و موجودی تدارکات و پشتیبانی، ضمن درخواست احصای موجودی انبار، بر رفع مشکلات و موانعی که در حوزه پشتیبانی در آینده امکان وقوع خواهد داشت، تأکید کرد.










نوشته شده در   شنبه 15 مرداد 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  228
PDF چاپ چاپ