هوشیار ضمن ابراز خرسندی از تحقق وعده اتمام پروژه در ایستگاههای گازران (شماره 14) و لاله (شماره 15) مطابق روزشمار نصب شده گفت: خوشبختانه مجموعه سازمان حمل ونقل ریلی طبق زمانبندی متعهد به اتمام ایستگاههای باقیمانده خط یک بوده و روند پیشرفت ایستگاه قونقا، آخرین قدم در اتمام کل خط یک نیز نسبتاً قابل قبول است. اما لازم است با برنامهریزی دقیق، پشتیبانی مالی منظم و بیشتر کردن شیفتهای کاری، طبق روزشمار و زمانبندی اعلام شده، این ایستگاه نیز در مدار بهرهبرداری قرار بگیرد. شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به برخی نواقص دیگر خط یک اذعان داشت: این نواقص دارای بار مالی سنگین بوده، که از آنها نیز غفلت نکردهایم، از جمله این نواقص، سیستم تهویه است که برای ما مهم بوده و جزو اولویتها محسوب میشود. همکاران سازمان نیز به جدّ پیگیر این موضوع هستند و رویکرد و رسالت ما این است که در اندک زمانی تمامی نواقص مرتفع شده و مردم بتوانند از حداکثر ظرفیت حمل ونقل ریلی استفاده نمایند.