|
|
|
|
|
|
|
توضیحات فنی جابجایی و انتقال درختان مسیر خط دو قطار شهری توسط مدیر پروژه خط دو مترو تبریز
|
پس از خاتمه عملیات اجرایی ایستگاهها که بخش عمده آنها به صورت زیرزمینی و دفنی است، فضای بالای ایستگاهها به جز ورودیهای دسترسی مجدداً تبدیل به فضای سبز و کاشت نهالهای ریشه کوتاه می گردد. لذا با اجرای پروژه مترو نه تنها آسیبی به فضای سبز شهری وارد نمی شود. بلکه عملاً علاوه بر دهها مزیت پروژه های مترویی نسبت به سایر ناوگانهای حمل ونقل درونشهری، میزان فضای سبز نیز افزایش می یابد که امید است رسانه های محترم اطلاع رسانی با ارایه این واقعیتها به روشنگری بیشتر افکار عمومی ودلگرمی افزونتر تلاشگران بی ادعای سازمان قطار شهری تبریز مساعدت فرمایند.
|
پنجشنبه 31 فروردين 1396
|
|
|
|
|
|
گزارشی از روند اجرای خط 2 قطار شهری تبریز
|
با عنایت به اولویت اول سازمان قطار شهری تبریز در پیشبرد عملیات اجرایی خط یک، که با بهره برداری فاز به فاز آن در ماههای اخیر، زحمات چندین ساله فرزندان تلاشگر عرصه سازندگی به صورت گام به گام به ثمر می نشیند و همراهیها و مساعدتهای شهروندان فهیم، نتایج خود را آشکار می سازد. همزمان وبه موازات پروژه ی طرح وساخت خط 2 نیز به عنوان طولانی ترین خط قطار شهری تبریز، از شبکه خطوط ریلی درونشهری تبریز با 22/4 کیلومتر طول وبا 20 ایستگاه در حال اجرا می باشد. بدین منظور با مدیر پروژه خط دو، جناب آقای مهندس بخشی، در خصوص فرآیند پروژه به گفتگو می نشینیم؛
|
پنجشنبه 26 اسفند 1395
|
|
|
|
|