|
|
توضیحات فنی جابجایی و انتقال درختان مسیر خط دو قطار شهری توسط مدیر پروژه خط دو مترو تبریز
|
پس از خاتمه عملیات اجرایی ایستگاهها که بخش عمده آنها به صورت زیرزمینی و دفنی است، فضای بالای ایستگاهها به جز ورودیهای دسترسی مجدداً تبدیل به فضای سبز و کاشت نهالهای ریشه کوتاه می گردد. لذا با اجرای پروژه مترو نه تنها آسیبی به فضای سبز شهری وارد نمی شود. بلکه عملاً علاوه بر دهها مزیت پروژه های مترویی نسبت به سایر ناوگانهای حمل ونقل درونشهری، میزان فضای سبز نیز افزایش می یابد که امید است رسانه های محترم اطلاع رسانی با ارایه این واقعیتها به روشنگری بیشتر افکار عمومی ودلگرمی افزونتر تلاشگران بی ادعای سازمان قطار شهری تبریز مساعدت فرمایند.
|
پنجشنبه 31 فروردين 1396
|
|
|
|
|
|
گزارشی از روند اجرای خط 2 قطار شهری تبریز
|
با عنایت به اولویت اول سازمان قطار شهری تبریز در پیشبرد عملیات اجرایی خط یک، که با بهره برداری فاز به فاز آن در ماههای اخیر، زحمات چندین ساله فرزندان تلاشگر عرصه سازندگی به صورت گام به گام به ثمر می نشیند و همراهیها و مساعدتهای شهروندان فهیم، نتایج خود را آشکار می سازد. همزمان وبه موازات پروژه ی طرح وساخت خط 2 نیز به عنوان طولانی ترین خط قطار شهری تبریز، از شبکه خطوط ریلی درونشهری تبریز با 22/4 کیلومتر طول وبا 20 ایستگاه در حال اجرا می باشد. بدین منظور با مدیر پروژه خط دو، جناب آقای مهندس بخشی، در خصوص فرآیند پروژه به گفتگو می نشینیم؛
|
پنجشنبه 26 اسفند 1395
|
|
|
گزارشی بر پروژه ایستگاه 12(واقع در سه راه امین- محققی) خط یک قطار شهری تبریز
|
به گزارش واحد فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان، پروژه ایستگاه 12 خط یک قطار شهری تبریز، شفت پشتیبانی تونل های عمیق خط یک بوده که پشتیبانی حفاری دو رشته تونل عمیق را از سه راه امین تا میدان امام حسین(ع) لاله بر عهده داشت. عملیات ایستگاه سازی این ایستگاه حدود هشت ماه است شروع شده است. و تأخیری در اجرای عملیات پروژه با توجه به اینکه این ایستگاه یکی از دو شفت واقع در خط یک است وجود ندارد.
|
پنجشنبه 19 اسفند 1395
|
|
|
|
|
|
|
|
|