پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 443
ماه : 38289
 
تاریخ : يکشنبه 17 آذر 1398     |     کد : 734

پزشکیان:

تلاش می کنیم پروژه خط سه مترو تبریز را در بودجه سال جاری قرار دهیم/ بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه قطار شهری تزریق شده است

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بهره مندی اقشار کم برخوردار از خدمات حمل و نقل و عمومی گفت: برخورداری تمام مناطق از خدمات مترو مطالبه جدی مردم است و برای تحقق این امر پیگیری ها برای قرار گرفتن خط سه مترو تبریز در بودجه سالجاری ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم کاری انجام دهیم.

دکتر مسعود پزشکیان در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز گفت: شاهد ساخت و سازی زنده و فعال در مترو هستیم و کار در آن به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.
وی افزود: امروز شاهد تلاش‌های زیادی برای اتمام حدود ۷ و نیم کیلومتر در مسیر رفت و حدود ۷ و نیم کیلومتر در مسیر برگشت فاز ۳ خط یک هستیم و امیدواریم تا پایان سال جاری مردم شیرینی استفاده از مترو را در این مسیر بچشند.
وی با اشاره به تاثیر تحریم ها در پروژه کلان شهری گفت: تمام این اقداماتی در شرایطی محقق شده است که از یک طرف امریکا با تمام قدرت تحریم ها را بیشتر کرده است و اجازه ورود تجهیزات را نمی دهد و از طرف دیگر دولت با کمبود منابع مالی روبرو است و اقدامات صورت گرفته در مجموعه قطار شهری به نظر من در نوع خود استثنایی و بی نظیر است و باید قدردان زحمات سردار مولوی و تیم قطار شهری ، شهرداری و تمام مسئولان مربوطه باشیم.
وی با اشاره به اهتمام نمایندگان مجلس برای پیگیری تامین بودجه های مورد نیاز برای پیشرفت پروژه قطار شهری گفت: نمایندگان به صورت هماهنگ پیگیری ها را انجام می دهند و تلاش می کنیم خط سه امثال در بودجه قرار گیرد و در خصوص خط دو این هفته جلسه ای داریم و امیدواریم به نتایج مطلوب دست یابیم.
وی ادامه داد: اتصال خط دو به راه آهن مسیر میانه به تبریز موضوعی است که به جد پیگیری می شود و رییس جمهور قول داده اند که قطار در کمترین زمان ممکن به تبریز برسد و با وصل شدن خطوط به یکدیگر بازدهی بالایی را شاهد خواهیم بود.
نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت:در طول سالجاری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان پول به پروژه قطار شهری تزریق شده است و این رقم شاید در بیان بسیار ساده است اما در عمل کار سختی بود و این رقم در مقابل کل اعتبار استان بسیار بیشتر است و در نوع خود قابل قدردانی است و این موفقیت را به شهروندان تبریک می گوییم.























نوشته شده در   يکشنبه 17 آذر 1398  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  453
PDF چاپ چاپ