پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 297
ديروز : 1433
ماه : 37750
 
تاریخ : سه شنبه 14 آبان 1398     |     کد : 714

استاندار آذربایجان شرقی:

مدیریت جهادی در مجموعه قطار شهری عامل موفقیت این سازمان است/ تجلیل از پیمانکاران ابتکار خاص قطار شهری است

استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تقدیر از دست اندرکاران قطار شهری تبریزگفت: مدیریت جهادی در مجموعه قطار شهری عامل موفقیت این سازمان است.

 محمدرضا پورمحمدی در آیین تجلیل از مشاوران، پیمانکاران، مهندسان و تلاشگران مترو اظهارکرد: شهرها از دو بخش زیرساخت و روساخت تشکیل شده و در دنیای کنونی زیرساخت مانند آب، برق و فاضلاب جزو بدیهیات زندگی شهری بوده و حمل و نقل عمومی اساس شهرهاست.
 
پورمحمدی، با بیان اینکه سوانح رانندگی درون و برون شهری جزو بزرگ ترین خسارت های جامعه است، ادامه داد: اگر زیرساخت های جاده ای درست شود جان خیلی از انسان ها بی جهت از بین نمی رود. 
 
وی ادامه داد: طی روزهای اخیر اتفاقات مهمی در شهر ما روی داده است از جمله آنها رسیدن قطار به خط پایانی خط یک مترو تبریز و برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی  است  که این اتفاقات در سایه همت و تلاش مدیران و مجموعه خدوم آنها است.
 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین افزود: مبارزه اصلی با دشمن ایستادن روی پای خود و حل مشکلات به دست خودمان است و این امر روی نمی دهد مگر اینکه ذهنیت و تفکر «ما می توانیم و اراده انجام کار را داریم» در ما ایجاد شود و یک عزم عمومی در جامعه به وجود بیاید و همه با هم همکاری کنند.
 
وی افزود: در کنار تعریف و تمجید از کارهای انجام شده باید کاستی ها هم مطرح شود، در دنیایی که بحث اتوبوس های پیشرفته هوایی و منوریل مطرح است ما به خاطر اینکه بعد از ۱۸ سال خط یک قطار شهری تبریز به مقصد می رسد ابراز خوشحالی می کنیم. 
 
وی با انتقاد از طولانی شدن مدت زمان بهره برداری از پروژه های کلان در استان افزود: طولانی‌شدن مدت زمان اجرای طرح‌ها خسارت زیادی به کشور تحمیل می‌کند برای نمونه خط آهن میانه - بستان‌آباد یکی از این طرح‌هاست که پس از ۲۰ سال هنوز افتتاح نشده است .
 
وی تقدیر از پیمانکاران و مشاوران را قدمی مهمی برای تجلیل از تلاشگران عرصه های مهندسی و فنی دانست و گفت: تجلیل از پیمانکاران ابتکار خاص قطار شهری است .
 


نوشته شده در   سه شنبه 14 آبان 1398  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  208
PDF چاپ چاپ