پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 440
ماه : 38152
 
تاریخ : سه شنبه 14 آبان 1398     |     کد : 711

با حضور مدیران ارشد استانی؛

آیین تجلیل از تلاشگران مترو برگزار شد

آیین تجلیل از مشاوران، پیمانکاران،مهندسان و تلاشگران مترو با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

سعید پورشریفی، پیمانکار منتخب در این آیین با تاکید بر احیای جایگاه پیمانکاران گفت:پیمانکاران انسان های نجیبی هستند که با بی‌پولی می سازند چرا که مسئولان را از خودشان می دانند .
وی ادامه داد: تعهد و تخصص مولفه اصلی پیمانکاران است و امروز باید برای ارتقاء ارزش اجتماعی پیمانکاران در جامعه که به عنوان حلقه واسط بین دانشگاهیان و بخش اجرایی عمل می کنند تلاش کنیم.
وی خواستار درج نام پیمانکاران در بناهای یادبود شد و افزود: به منظور ارج نهادن به تلاش پیمانکار انتظار داریم در یادبود ها نام شرکت های پیمانکاری نیز عنوان شود.
جمشید برزگر نماینده تشکل های فنی و مهندسی استان نیز توسعه کشور را منوط به توسعه زیرساخت های آن دانست و گفت: هیچ کشوری توسعه نمی یابد مگر با توسعه زیرساخت ها و این مهم به دست جامعه مهندسی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه شرکت های بزرگ پیمانکاری در سطح استان گفت: متاسفانه تا امروز نتوانسته ایم شرکت‌های بزرگی را در بحث پیمانکاری داشته باشیم و از اینرو پیمانکار ان ما در بحث های سرمایه گذاری ورود آنچنانی نداشتند.

صدقیانی مشاور منتخب نیز برگزاری آیین تجلیل از تلاشگران مترو را عامل دلگرمی فعالان این عرصه دانست و گفت: برگزاری این قبیل برنامه ها بدون شک تاثیر بسزایی می تواند در افزایش راندمان کاری مجموعه های فنی و تخصصی داشته باشد.
وی توجه به موضوع بهینه سازی در پروژه های کلان را متذکر شد و گفت: بهینه سازی دغدغه ای است که از سوی مشاوران نیز باید مد نظر باشد.
در ادامه این آیین که با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار کلانشهر تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و تلاشگران مترو برگزار شد از تلاشگران مترو تقدیر شد.


نوشته شده در   سه شنبه 14 آبان 1398  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  257
PDF چاپ چاپ