پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 297
ديروز : 1433
ماه : 37750
 
تاریخ : پنجشنبه 4 مهر 1398     |     کد : 698

اشرف نیا:

سیاست ما حمایت از اتمام پروژه قطار شهری تبریز است

شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای اسلامی به صورت هماهنگ حمایت از اتمام پروژه قطار شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

محمد اشرف نیا در حاشیه بازدید اعضا شورا و شهردار از خط یک قطار شهری تبریز اظهار کرد: شورای پنجم قطار شهری تبریز را به عنوان یکی از اولویت های عمرانی شهر در نظر گرفته است از این رو امیدواریم در یک زمان بندی مناسب و اوایل سال ۹۹ فاز ۳ خط یک قطار شهری تبریز نیز به اتمام برسد.
وی ادامه داد:خط یک جزو طرح های اولویت دار است و نخستین طرحی است که به عنوان طرح اولویت دار در شورا مورد تاکید قرار گرفته است.
اشرف نیا با اشاره به بازدید اعضای شورا از محل دپوی لاله تا ایستگاه 12 گفت: اتمام پروژه های خط یک قطار شهری تبریز بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در پی دارد که در این راستا بخشی از اعتبارات تامین شده و در اختیار سازمان قطار شهری تبریز قرار گرفته است‌.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: پروژه مترو به علت این که در زیر زمین انجام می‌شود آنگونه که باید و شاید مشخص نیست اما تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و نظر ما توجه به زمان بندی است تا کارهای اجرایی و مسائل ایمنی برای بهره برداری آماده شود .
وی ادامه داد: در این بازدید تصمیمات برای تسریع در عملیات اجرایی خط یک گرفته می شود.
اشرف نیا خاطرنشان کرد: سیاست ما تأمین منابع مالی بر مبنای پیشرفت فیزیکی پروژه هست امیدواریم پیشرفت فیزیکی و ریالی به صورت هماهنگ اتفاق بیفتد تا مشکلی در آینده نداشته باشیم.


نوشته شده در   پنجشنبه 4 مهر 1398  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  330
PDF چاپ چاپ