پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 531
ديروز : 1301
ماه : 38758
 
تاریخ : چهارشنبه 20 شهريور 1398     |     کد : 689

در بازدید معاون عمرانی استاندار از ایستگاه ۱۲ خط یک مترو تبریز عنوان شد

ضرورت تسریع در بازگشایی مسیر سه راهی امین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه شهردار و مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز از عملیات عمرانی ایستگاه ۱۲ خط یک مترو تبریز بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته گفت: با تلاش های صورت گرفته در مجموعه شهرداری کلانشهر تبریز که امروز شاهد هستیم که تحریم‌ها نتوانسته است پروژه های عمرانی را در کلانشهر تبریز تعطیل کند.

جواد رحمتی گفت: همکاران ما در شهرداری به ویژه شهردار تبریز با وجود مشکلات اقتصادی موجود به خوبی توانسته اند پروژه های عمرانی را پیش برده و فعال نگه دارند.

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه نیز در این بازدید با اشاره به آخرین وضعیت ایستگاه ۱۲خط یک مترو تبریز گفت: فعالیت های عمرانی در پروژه قطار شهری تبریز با قدرت بالا در حال انجام است و امروز شاهد پیشرفت بیش از ۹۰ درصد این ایستگاه هستیم.
مهندس مصطفی مولوی اظهار کرد: در این بازدید مشکل اهالی در پروژه میارمیار و کارگاه ایستگاه هفت خط ۲ و شفت خط ۳ بررسی و تمهیدات لازم جهت زیباسازی و حل مشکلات اهالی اتخاذ شد.
وی ادامه داد: بازگشایی مسیر سه راه امین از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد و اقدامات لازم جهت تسریع در بازگشایی انجام شود.












نوشته شده در   چهارشنبه 20 شهريور 1398  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  342
PDF چاپ چاپ