پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 493
ماه : 37715
 
تاریخ : سه شنبه 27 آذر 1397     |     کد : 632

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه

ایستگاه‌های 1 و 2 خط دو قطار شهری تبریز در اولویت اجرا قرار دارد

مدیرعامل سازمان قطارشهری تبریز وحومه گفت: در صورت تأمین اعتبار موردنیاز ایستگاه‌های 1 و 2 خط دو قطار شهری تبریز در اولویت اجرا قرار می‌گیرد.

ایستگاه‌های 1 و 2  خط دو قطار شهری تبریز در اولویت اجرا قرار دارد
مدیرعامل سازمان قطارشهری تبریز وحومه گفت: در صورت تأمین اعتبار موردنیاز ایستگاه‌های 1 و 2 خط دو قطار شهری تبریز در اولویت اجرا قرار می‌گیرد.
    مصطفی مولوی در جمع اهالی مردم منطقه قراملک با اشاره به‌سرعت بخشی به عملیات حفاری خط دو قطارشهری تبریز گفت: عملیات اجرایی در این خط باقدرت ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم در این محدوده هرچه سریع‌تر ایستگاه‌های یک و دو را عملیاتی کنیم.
    وی ضمن پوزش از اهالی منطقه قراملک و خانه‌سازی گفت: در این منطقه مسیر رفت‌وآمد مردم مسدود شده و ما نیز از این بابت بسیار معذور هستیم و تلاش می‌کنیم تا حد امکان مسیرهای مسدود شده در شهر را که در قالب فعالیت های عمرانی پروژه مترو درگیر است، بازگشایی کنیم. هرچند در آینده با بهره­برداری از ایستگاه ها و استفاده ساکنان این منطقه از مترو، تلخی های دوران ساخت به شیرینی مبدل خواهد شد.
    مولوی خاطرنشان کرد: در این منطقه، وجود آب‌های زیرزمینی کار را سخت ترکرده است؛ همان‌طور که اهالی محترم در صحبت‌هایشان فرمودند بحث پمپاژ آب برای ما نیز امر پسندیده‌ای نیست و ما نیز به دنبال راه‌حل‌هایی هستیم که بتوانیم با روش‌های جدید، فعالیت‌های عمرانی در بخش‌های پرآب را مدیریت کنیم.
گفتنی است در این نشست مدیران ارشد ادارات آموزش‌وپرورش، آب و فاضلاب و مسکن و شهرسازی و شهرداری حضور داشتند و مسائل و مشکلات ساکنان این منطقه در مورد مسائل شهری و اجتماعی موردبحث و بررسی قرار گرفت.
 


نوشته شده در   سه شنبه 27 آذر 1397  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  420
PDF چاپ چاپ