پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 440
ديروز : 1106
ماه : 39392
 
تاریخ : دوشنبه 14 آبان 1397     |     کد : 616

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه:

زون بندی های تخصصی نقطه قوت نمایشگاه ربع رشیدی است / قطار شهری می تواند از طرح های فناورانه بهره مند شود

زون بندی های تخصصی نقطه قوت نمایشگاه ربع رشیدی است / قطار شهری می تواند از طرح های فناورانه بهره مند شود

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه در بازدید از ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX 2018  اظهار کرد: زون بندی های تخصصی نقطه قوت نمایشگاه ربع رشیدی است.

مهندس مصطفی مولوی با اشاره به بازدید چند ساعته خود از این نمایشگاه گفت: به صورت موردی در زون ها نانو، راه و ساختمان ، آب ، صنایع خلاق ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، زون فناوران خارجی و ... حضور یافتم و طرح های ارائه شده در این زون ها توجه ام را جلب کرد.

وی با اشاره به یکی از طرح های قابل استفاده در مجموعه قطار شهری گفت: در زون نانو فناوران، رنگی معرفی کرده بودند که در تاریکی تا چند ساعت باعث روشنایی محیط می شود این تکنولوژی  در تونل های قطار  هم می تواند کاربرد داشته باشد و در صورت مواجه با حوادث غیر مترقبه  اگر مجبور شویم مردم را تخلیه کنیم، می توانیم از این تکنولوژی بهره مند شویم.

وی ادامه داد: به آقای جهانگیری از بابت این اقدامات ارزنده باید تبریک گفت.  زحمات زیادی کشیده شده و زون بندی ها، باعث سهولت دسترسی به بخش های مختلف می شود اما هنوز برخی همپوشانی ها وجود داشت که امیدواریم در نمایشگاه های آینده این همپوشانی ها نیز رفع شود و فناوران با نگاه تخصصی تری در زون بندی ها حضور داشته باشند.





نوشته شده در   دوشنبه 14 آبان 1397  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  234
PDF چاپ چاپ