پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 440
ديروز : 1106
ماه : 39392
 
تاریخ : شنبه 5 آبان 1397     |     کد : 613

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی:

قطار شهری تبریز در اولویت پروژه عمرانی استان قرار دارد

قطار شهری تبریز در  اولویت پروژه عمرانی استان قرار دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی از پروژه قطار شهری تبریز به‌عنوان اولویت اصلی پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز نام برد و گفت: دولت و شهرداری در کنار یکدیگر تمام همت خود را برای اجرای موفق این پروژه مهم شهری به کار می‌گیرند.

مهندس جواد رحمتی در آیین راه‌اندازی دومین دستگاه حفاری مکانیزه تونل خط دو قطار شهری تبریز اظهار کرد: با راه‌اندازی کامل خط یک و دو قطار شهری تبریز بخش قابل‌توجهی از بار ترافیکی این شهر کاهش خواهد یافت و در بحث آلودگی و ترافیک خواهیم توانست بخشی از مشکلات را رفع کنیم.

وی از مترو به‌عنوان ایمن‌ترین و پاک‌ترین حمل‌ونقل عمومی نام برد و گفت: مدیران ارشد استانی و شهری امروز درکنار یکدیگر هستند تا با رفع مشکلات و تأمین  نقدینگی موردنیاز پروژه عظیم قطار شهری تبریز بر توسعه این پروژه کمک کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی با تأکید بر اجرای طرح توسعه خط دو قطار شهری تبریز گفت: توسعه مترو در سمت شرق و اتصال آن به راه‌آهن یکی از موضوعاتی است که به جد پیگیر هستیم.

رحمتی همچنین با تقدیر از زحمات مدیرعامل و کارکنان سازمان قطار شهری تبریز گفت: با همدلی به وجود آمده در این مجموعه و با همکاری بسیار مطلوب  قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد افتتاح کامل قطار شهری تبریز باشیم




نوشته شده در   شنبه 5 آبان 1397  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  197
PDF چاپ چاپ