پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 297
ماه : 36835
 
تاریخ : شنبه 5 آبان 1397     |     کد : 611

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

نگاه فرهنگی در پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در اولویت قرار گیرد

نگاه فرهنگی در پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در اولویت قرار گیرد


نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز توجه به مسائل اقتصادی و فرهنگی توسط مسئولان را ضروری دانست و  گفت: در تمامی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی باید مسئله فرهنگ در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در آیین راه‌اندازی دومین دستگاه حفاری مکانیزه تونل خط دو قطار شهری تبریز خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی دو ترفند دشمن برای ضربه زدن به‌نظام است و مسئولان باید علاوه بر شمّ اقتصادی، شمّ فرهنگی نیز داشته باشند.

وی  با تأکید بر بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی گفت: نباید منتظر ارسال امکانات از کشورهای دیگر باشیم، ما باید با امکانات خودمان کارها را پیش ببریم همچنان که در هشت سال دفاع مقدس با دست‌خالی جنگ را ‌پیش بردیم.

حجت‌الاسلام آل هاشم، با تأکید بر این که سربلندی ما در سایه تکیه‌بر خودمان است، اظهار داشت: مراسم راه‌اندازی دستگاه حفاری مکانیزه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا نمونه‌ای از این‌کارها است.

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به مسائل اقتصادی و رونق بخشیدن به اقتصاد داخلی از ضروریات امروز جامعه است و الحمدالله استان ازنظر اقتصادی دارای نیروهای جوان، مبتکر و دارای فکر و اندیشه است.




نوشته شده در   شنبه 5 آبان 1397  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  174
PDF چاپ چاپ