پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 532
ديروز : 1539
ماه : 38037
 
تاریخ : دوشنبه 2 مهر 1397     |     کد : 593

مدیر عامل سازمان: باید در سنگر اقتصادی و عمرانی در خدمت مردم باشیم

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه: خدمت به مردم، دیروز در سنگر دفاع مقدس و امروز در سنگر اقتصاد و عمران ادامه دارد اگر امروز جنگ تحمیلی به پایان رسیده است اما خدمت به مردم پایانی ندارد و اگر دیروز در سنگر دفاع مقدس در خدمت مردم بودیم امروز باید در سنگر اقتصادی و عمرانی در خدمت آنها باشیم.

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه:

خدمت به مردم، دیروز در سنگر دفاع مقدس و امروز در سنگر اقتصاد و عمران ادامه دارد 

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: اگر امروز جنگ تحمیلی به پایان رسیده است اما خدمت به مردم پایانی ندارد و اگر دیروز در سنگر دفاع مقدس در خدمت مردم بودیم امروز باید در سنگر اقتصادی و عمرانی در خدمت آنها باشیم.

    مصطفی مولوی در گردهمایی رزمندگان اظهار کرد: خدمت به رفاه و امنیت مردم دو موضوع مهمی است که در تمام مسائل باید در اولویت قرار گیرد.

    وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: طی روزهای  گذشته اقدام تروریستی در اهواز متاسفانه شهادت مردان، زنان و فرزندان این مرز و بوم را در پی داشت و امروز برای گذر از این اتفاقات نیازمند همدلی هستیم.

مولوی  از دوران دفاع مقدس به عنوان بهترین دوران زندگی رزمندگان نام برد و گفت: بسیاری از دوستان ما در آن سال ها به درجه رفیع شهادت نایل شدند اما نمیدانم ما کدام میوه ممنوعه  را خوردیم که امروز از آنها دور افتاده ایم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی نیز گفت: ما به لحظه های نابی که در آن دوران داشتیم افتخار می کنیم و حتی لحظه ای از این اقدام خود پشیمان نبوده ایم و امروز برای یادآوری آن دوران و تجدید خاطرات دور هم جمع شده ایم.

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اشاره به تلاش مجموعه قطار شهری تبریز به منظور پیشرفت این پروژه بزرگ عمرانی گفت: تمام تلاش ما افتتاح کامل خط یک مترو است که برای رسیدن به این مهم با تمام توان در خدمت مردم تبریز هستیم

این گردهمایی با حضور شکور اکبر نژاد، سونیا اندیش و فرج قلی زاده  از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس در سالن همایش های سازمان قطار شهری تبریز و حومه برگزار شد و در ادامه حاضران از پروژه مترو بازدید کردند




نوشته شده در   دوشنبه 2 مهر 1397  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  257
PDF چاپ چاپ