پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 297
ماه : 36835
 
تاریخ : شنبه 10 شهريور 1397     |     کد : 585

بوق قطار در عمیق ترین ایستگاه مترو تبریز به صدا در آمد

مجری طرح خط یک قطار شهری تبریز از رسیدن قطار به ایستگاه 12 خط یک قطار شهری تبریز خبر داد.

مجری طرح خط یک قطار شهری تبریز از رسیدن قطار به ایستگاه 12 خط یک قطار شهری تبریز خبر داد.

رضا زائر به وعده رسیدن قطار به ایستگاه دوازده در هفته دولت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با فعالیت شبانه روزی مجموعه مطابق با قول های داده شده قطار به عمیق ترین ایستگاه خط یک مترو تبریز رسید.

وی با اشاره به هزینه کرد بیش از 100 میلیارد تومانی به منظور تکمیل ایستگاه 12 خط یک گفت: در حال حاضر برای رسیدن قطار به این ایستگاه در کمترین زمان ممکن عملیات ریل گذاری مسیر ، اجرای تراز سکوی و بلیط فروشی ایستگاه ، نازک کاری، احداث سازه، تکمیل تجهیزات و نصب شبکه برق بالاسری و تامین برق جهت رسیدن قطار به ایستگاه عملیاتی شده است .

زائر، تامین برق برای رسیدن قطار به ایستگاه های مترو را از دغدغه های اصلی این بخش عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این پروژه پیمانکار شبکه برق بالاسری که در طی یک ماه اخیر انتخاب شده بود با پیگیری و جدیت تمام  سریعاً کار را به صورت شبانه روزی شروع  و در کمتر از 20 روز عملیات نصب و تست جهت عبور قطار انجام شد.

مجری طرح خط یک قطار شهری تبریز با اشاره به اینکه در ایستگاه دوازده به عنوان اولین ایستگاه از فاز 3 خط یک طی ماه های آینده مسافرگیری به صورت کامل انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: باتوجه به نوسانات ارز و نیاز به تأمین بخشی از قطعات مورد نیاز از قبل پله برقی از خارج از کشور این موضوع از ماه ها پیش در حال پیگیری است و تلاش خواهیم کرد تا با تدابیری بتوانیم این مشکل را حل کرده و شاهد مسافرگیری در این ایستگاه باشیم.

زائر همچنین از صبر و حوصله اهالی خیابان محققی نیز تقدیر کرد و افزود: کار شبانه روزی در این ایستگاه در حال انجام است و ما تلاش خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن با تکمیل کامل این ایستگاه و شروع مسافرگیری بخشی از دغدغه اهالی این منطقه را نیز مرتفع سازیم.قطعا با مسافر گیری از این ایستگاه که از پر ترافیک ترین مناط تبریز است  تعداد مسافر خط با افزایش قابل توجهی رو برو خواهد شد .

گفتنی است خط یک مترو تبریز به طول 17.2 کیلومتر شامل سه فاز از ایستگاه 1 تا 6، 6 تا 11 و 12 تا 18 بوده و ایستگاه 12 به طول یک کیلومتر اولین ایستگاه از فاز 3 خط یک است.





نوشته شده در   شنبه 10 شهريور 1397  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  692
PDF چاپ چاپ