پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 310
ديروز : 1100
ماه : 39122
 
تاریخ : يکشنبه 13 خرداد 1397     |     کد : 562

شهردار کلانشهر تبریز: هدف از فاینانس خط دو، اتمام این خط و بهره برداری از آن است

شهین باهر در نشست بررسی مشکلات و موانع قطار شهری تبریز عنوان کرد: هدف از فاینانس خط دو، اتمام این خط و بهره برداری از آن است. اگر قرار باشد برای خط دو، فاینانس برداریم این مهم باید به صورت کامل انجام شود چرا که با تخصیص 50 درصد، باز این پروژه ناقص خواهد ماند.

شهردار کلانشهر تبریز در نشست بررسی مشکلات و موانع قطار شهری تبریز گفت:

ماحصل نشست امروز کمک به سامان پروژه قطار شهری تبریز با وحدت رویه و همراهی تمامی مسئولان است. اخباری که از اخذ اعتبار شهرهای دیگر شنیده می شود حاکی از این است که این شهرها از صندوق توسعة ملی، اعتبار گرفته اند. این اقدام برای تبریز نیز می تواند اتفاق بیفتد و آن مستلزم کمک و توجه ویژه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است.

شهین باهر در این نشست عنوان کرد: هدف از فاینانس خط دو، اتمام این خط و بهره برداری از آن است. اگر قرار باشد برای خط دو، فاینانس برداریم این مهم باید به صورت کامل انجام شود چرا که با تخصیص 50 درصد، باز این پروژه ناقص خواهد ماند.

شهردار در ادامه گفت: خروجی سرمایه گذاری، باید بهره برداری باشد هم از لحاظ درآمد و هم از لحاظ استفاده مردم. نکته مهم این است که وقتی می خواهیم خط دو را شروع کنیم باید آن را به پایان برسانیم و تعطیلی و وقفه ای در عملیات اجرایی رخ ندهد. در حال حاضر هزینه هر مسافر حدود 65 هزار تومان است در حالی که 500 تومان از هر مسافر اخذ می شود. این رقم بالا برای رسیدن به قیمت واقعی، مستلزم بهره برداری از خطوط مترو است.




نوشته شده در   يکشنبه 13 خرداد 1397  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  380
PDF چاپ چاپ