پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 508
ديروز : 1642
ماه : 37930
 
تاریخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397     |     کد : 550

اتمام ریل گذاری داخل سالن های تعمیرگاهی و پارکینگ پایانه لاله خط یک قطار شهری تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز، پایانه لاله با حدود 13 هکتار مساحت، بزرگترین ومجهزترین پایانه خط یک قطارشهری است. با تکمیل نهایی و راه اندازی کل خط یک قطار شهری تبریز، وظیفه اصلی این پایانه ، تعمیرات و نگهداری قطارها، پارکینگ و بازدیدهای روزانه و دوره ای، تعمیرات سنگین و اساسی قطارها، شستشوی واگن ها و تأمین قطارهای مسافربری است که در حال حاضر، 83/13% پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش واحد فرهنگی و روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز، پایانه لاله  با حدود 13 هکتار مساحت، بزرگترین ومجهزترین پایانه خط یک قطارشهری است. با تکمیل نهایی و راه اندازی کل خط یک قطار شهری تبریز، وظیفه اصلی این پایانه ، تعمیرات و نگهداری قطارها، پارکینگ و بازدیدهای روزانه و دوره ای، تعمیرات سنگین و اساسی قطارها، شستشوی واگن ها و تأمین قطارهای مسافربری است که در حال حاضر، 83/13 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی پور، مدیر پروژه مسیر وپایانه های خط یک گفت: پایانه لاله در مجموع 9 کیلومتر ریل گذاری دارد که بیش از 3 کیلومتر آن مربوط به داخل سالن های پارکینگ و بازدید روزانه، تعمیرات سنگین، شستشوی واگن و تعمیرگاه درزین بوده و ریل گذاری آن به اتمام رسیده است.

در حال حاضر، خط تست قطارها به طول 700 متر برای انجام ریل گذاری در روزهای آتی بسترسازی می شود. همچنین با اتمام زیرسازی و بسترسازی محوطه روباز پایانه لاله، پیش بینی می شود قبل از پایان فصل کاری سال97، ریل گذاری محوطه ونصب سوزن ها انجام شود.










نوشته شده در   شنبه 8 ارديبهشت 1397  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  521
PDF چاپ چاپ