پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 531
ديروز : 1301
ماه : 38758
 
تاریخ : سه شنبه 21 فروردين 1397     |     کد : 540

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان قطار شهری تبریز

به گزارش واحد فرهنگی و روابط عمومی سازمان، مهندس مولوی فرد با حکم استاندار آذربایجانشرقی، تصدی مدیریت سازمان قطار شهری را عهده دار شد.

به گزارش واحد فرهنگی و روابط عمومی سازمان، مهندس مولوی فرد با حکم استاندار آذربایجانشرقی، تصدی مدیریت سازمان قطار شهری را عهده دار شد.

این مراسم با حضور استاندار، معاونان استاندار، اعضای شورای شهر، شهردارکلانشهر تبریز و مدیران دستگاه های اجرایی استانی وشهری در سالن آمفی تئاتر سازمان قطار شهری تبریز برگزار شد.

شهردار تبریز در ابتدای مراسم، ضمن اشاره به توانایی های مدیریتی مهندس مولوی، مشکلات و چالش های پروژه قطار شهری را، مشکل کل مدیریت کلان شهری قلمداد نمودند. شهین باهر، سازمان قطار شهری را بزرگترین مجموعه فنی شهرداری تبریز عنوان کرد که سال ها پیش باید خط یک آن به بهره برداری می رسید. شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به مشکلات تأمین منابع مالی، خواستار مدیریت واحد استانی برای حل این مشکل شدند تا با تعاون و همدلی و با انتصاب مهندس مولوی، این خواسته مهم شهروندان تسریع یابد.شهین باهر در پایان گفت:  محبوبیت، تخصص، تعهد و روحیه جهادی مهندس مولوی فرد می تواند نقش بارزی و مهمی در رفع موانع موجودِ جذب منابع مالی و سایر مشکلات پروژه مترو داشته باشد.

استاندار آذربایجانشرقی  ضمن تقدیر وتشکر از مهندس پشمینه آذر و سرپرست سازمان  جناب آقای باقری فر در طول این مدت، سردار مولوی را سند افتخار ایران قلمداد کردند. وبا اشاره به توانایی های ایشان و پتانسیل موجود، وجود ایشان را برای مجموعه سازمان و همچنین شهر تبریز مایه خیر وبرکت دانستند. ایشان با اشاره به شجاعت و دلاوری های مهندس مولوی در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین توانایی های مدیریتی در سطح استان، حرکت قطار شهری و شتاب به آن پروژه را با حضور مهندس مولوی، مایه خرسندی اعلام نمودند. خدابخش، با ذکر اهمیت پروژه قطار شهری، مترو تبریز را یکی از سه پروژه مهم سفر ریاست جمهوری عنوان کردند.

مهندس مولوی فرد، ضمن تشکر وقدردانی از مسئولان و میهمانان حاضردر مراسم تودیع و معارفه، سه مسئلة مهم و کلیدی را عنوان کردند. 1) تلاش  شبانه روزی و مضاعف همکاران سازمان قطار شهری تبریز تا با تلاش جهادی،  دِین خود را به شهروندان و خواسته های به حق آن ها ادا کنند. 2)  همکاری وتعاون مدیریت واحد استانی وشهری برای تأمین منابع مالی خط یک و دو 3) پیگیری نمایندگان مجلس و جذب منابع مالی از طریق دولت.

مهندس مولوی با اشاره به مشکلات منابع مالی، اتمام خط یک را منوط به تأمین 675 میلیارد تومان ذکر کرد. ایشان به اشاره به اینکه با نیاز به این رقم برای اتمام خط یک و بدهی 120میلیاردی سازمان، تصدی مدیریت عاملی سازمان را عهده دار می شود عنوان کرد که تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا قطار را به پایان خط یک برساند. ایشان با اشاره به نقش بارز نمایندگان مجلس و شهرداری در جذب منابع مالی از شورای شهرموافقت وام 100 میلیارد تومانی را خواستار شدند تا بخشی از بدهی مترو از این روند، تسهیل گردد. ایشان در پایان اذعان داشتند، همکاران سازمان باید با قدرت تمام و به صورت شبانه روزی فعالیت کنند تا در وهلة اول رضایت خداوند و در مرحله دوم، رضایت مردم را جلب کنند.

در پایان از زحمات ارزشمند مهندس پشمینه آذر، مدیرعامل سابق سازمان قطار شهری تبریز  و جناب آقای اصغر باقری فر  سرپرست سازمان و معاون مالی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی نیز تشکر وقدرانی به عمل آمد.

در حکم انتصاب مهندس مولوی فرد چنین آمده است:

جناب آقای مهندس مصطفی مولوی فرد

با سلام

نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و بنا به پیشنهاد شهردار محترم تبریز، به استناد مصوبه مورخ 1396/12/26 شورای سازمان قطار شهری تبریز و حومه ودر اجرای بند 14-4 ماده 14 اساسنامه سازمان، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مذکور منصوب می نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال، در انجام ظایف محوله موفق و مؤید باشید.

مجید خدابخش

























نوشته شده در   سه شنبه 21 فروردين 1397  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  1129
PDF چاپ چاپ