پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 297
ماه : 36835
 
تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1396     |     کد : 532

بازدید معاونت عمرانی استاندار و شهردار کلانشهر تبریز از پروژه خط دو قطار شهری

به گزارش واحد فرهنگی،اجتماعی و روابط عمومی سازمان،عصر امروز مهندس پورمهدی معاون عمرانی استاندار و دکتر شهین باهر از پروژه ورود دستگاه حفار به ایستگاه آخونی، واقع در تقاطع دامپزشکی بازدید کردند.

به گزارش واحد فرهنگی،اجتماعی و روابط عمومی سازمان،عصر امروز مهندس پورمهدی معاون عمرانی استاندار و دکتر شهین باهر از پروژه ورود دستگاه حفار به ایستگاه آخونی، واقع در تقاطع دامپزشکی بازدید کردند .

در این بازدید گزارش کلی از پروژه توسط آقای باقری فر سرپرست سازمان به سمع حضار رسید و بعد از ایشان مهندس پور مهدی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از توجه ویژه دولت به بخش حمل ونقل درون شهری خبر داد.

شهردار کلانشهر تبریز نیز در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: خط دو، طولانی ترین خط در بین خطوط مترو تبریز است که در حال حاضر در ۸ ایستگاه، پروژه در حال انجام بوده و پیشرفت فیزیکی آن حدود 14%  است . تاکنون دویست و پنجاه میلیارد تومان برای خط دو هزینه و پنج کیلومتر نیز از تونل عمیق آن حفاری شده است. با افزوده شدن دستگاه حفار جدید ، با دو دستگاه TBM عملیات حفاری خط دو تسریع می یابد.
ایشان در پایان، خاطر نشان کرد: در تلاشیم در وهله اول با
  تامین منابع مالی تا پایان سال نود و هفت، خط یک را به بهره برداری  برسانیم و به تبع آن از طریق فاینانس به پروژه خط دو نیز سرعت ببخشیم تا افق طرح  که بهره برداری آن برای سال 1400 پیش بینی شده، در وقت مقرر به بهره برداری برسد.












نوشته شده در   سه شنبه 17 بهمن 1396  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  774
PDF چاپ چاپ