پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 532
ماه : 36552
 
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1396     |     کد : 522

خداحافظی مهندس پشمینه آذر از مترو و انتصاب آقای باقری فر به عنوان سرپرست سازمان

به گزارش واحد فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان، مهندس محمد صادق پشمینه آذر، مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز که از دی ماه 1392 تصدی مدیریت سازمان را بر عهده داشت، تودیع و معاون محترم مالی، پشتیبانی و منابع انسانی، آقای اصغر باقری فر، به عنوان سرپرست سازمان معرفی شدند.

به گزارش واحد فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان، مهندس محمد صادق پشمینه آذر، مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز که از دی ماه 1392 تصدی مدیریت سازمان را بر عهده داشت، تودیع و معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی، آقای اصغر باقری فر، به عنوان سرپرست سازمان معرفی شدند.

محمد صادق پشمینه آذر، از مدیران موفق و با تجربه استان،  دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی راه وساختمان از دانشگاه تبریز بودند که پست های مهمی چون شهرداری تبریز 1359-1361، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت عمران شهر جدید سهند و مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز 1392-1396 از سوابق مدیریتی ایشان می باشد.

اصغر باقری فر، سرپرست سازمان قطار شهری تبریز نیز مدیری باتجربه و کاردان، با اشرافیت کامل به مسائل حقوقی و مالی و پروژه، تصدی معاونت مالی، پشتیبانی و منابع انسانی سازمان را به عهده دارد.ایشان طی حکمی از استاندار آذربایجان شرقی، به سرپرستی سازمان قطار شهری تبریز منصوب شد. در این حکم آمده است:

جناب آقای باقری فر
موضوع: حکم سرپرستی
بنا به پیشنهاد شهردار محترم کلانشهر تبریز، بدین وسیله ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش های آقای محمد صادق پشمینه آذر جنابعالی را به عنوان سرپرست سازمان قطار شهری تبریز منصوب می نمایم. امیدوارم با یاری و همدلی همه همکاران و رعایت قوانین و مقررات در پیشبرد اهداف سازمان موفق و مؤید باشید.

مجید خدابخش
استاندار آذربایجان شرقی










واحد فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز



نوشته شده در   سه شنبه 14 آذر 1396  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  1610
PDF چاپ چاپ