پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 531
ديروز : 1301
ماه : 38758
 
تاریخ : چهارشنبه 22 شهريور 1396     |     کد : 515

ایستگاه دانشگاه خط یک قطار شهری تبریز با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز، ایستگاه دانشگاه خط یک قطار شهری تبریز با حضور چهره های سرشناس اعم از مسئولان استانی وشهری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز، ایستگاه دانشگاه خط یک قطار شهری تبریز با حضور چهره های سرشناس اعم از مسئولان استانی وشهری افتتاح شد.

این ایستگاه واقع در فلکه جانبازان (فلکه دانشگاه) امروز چهارشنبه مورخ 22 شهریور ماه، مقارن  بازگشایی دانشگاه ها و مدارس، طبق قول مدیر عامل سازمان قطار شهری با حضور معاونت عمرانی استانداری آذربایجانشرقی آقای مهندس پور مهدی و سرپرست شهرداری کلانشهر تبریز و معاونان ایشان به بهره برداری رسید.

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز در خصوص افتتاح این ایستگاه گفت: این ایستگاه به دلیل واقع شدن در کنار دانشگاه تبریز و نزدیکی به میدان آبرسان از اهمیت به سزایی در انتقال مسافران برخوردار است. وبا بهره برداری از این ایستگاه، دانشجویان و دانش آموزان می توانند به راحتی از مترو استفاده کنند.

مهندس پشمینه آذر در ادامه گفت: ایستگاه دانشگاه، یک ایستگاه زیرزمینی بوده و در دو طبقه ساخته شده است. طبقه اول تراز بلیط فروشی و طبقه دوم تراز سکو یا همان تراز سوار شدن به قطار می باشد. همچنین برای این ایستگاه یک ورودی مجزّا از سمت دانشگاه ( ضلع جنوبی،  بلوار 29 بهمن) پیش بینی شده است که با استفاده از آن، دیگر نیازی به طی عرض خیابان جهت دسترسی به دانشگاه وجود نخواهد داشت. که ان شاء الله این دسترسی نیز در ماه های آتی در اختیار مردم عزیز قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: برای ساخت این ایستگاه بالغ بر 30 میلیارد تومان هزینه شده است و حدود 10 میلیون تومان نیز برای رفع نواقصات آن نیاز است که ان شاء الله با پیگیری و همکاری مسئولان شهری تأمین اعتبار خواهد شد.

گفتنی است با افتتاح این ایستگاه، 10 ایستگاه فعال در خط یک قطار شهری تبریز وجود دارد که شتاب سه سال اخیر در ساخت و تحقق عملیات عمرانی پروژه مترو برای شهروندان قدر شناس ملموس می باشد. برای تداوم شتاب در عملیات اجرایی مترو علاوه از همکاری  مسئولان استانی وشهری، نیازمند شکیبایی  شهروندان گرامی هستیم تا فردایی روشن را برای شهر عزیزمان تبریز رقم بزنیم.



























نوشته شده در   چهارشنبه 22 شهريور 1396  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  1328
PDF چاپ چاپ