پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
امروز : 480
دیروز : 627
ماه جاری : 4351
کل : 1202265
 
تاریخ : پنجشنبه بیست و دوم مهر 1395     |     کد : 473
فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی تامین کنندگان خرید، حمل، نصب، تست و راه اندازی پله های برقی ایستگ

فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی تامین کنندگان

شماره (409-95)

‏سازمان قطار شهری تبریز و حومه در نظر دارد انجام عملیات با اطلاعات عمومی به شرح ذیل را از ‏طریق مناقصه دو مرحله ای و پس از ارزيابي كيفي به شرکت واجد شرایط و صلاحیت دار واگذار ‏نماید:‏

1-                 کارفرما: سازمان قطار شهری تبریز و حومه

2-                 عنوان مناقصه : خرید، حمل، نصب، تست و راه اندازی  پله های برقی ایستگاه های 7 الی 16 خط یک قطار ‏شهری تبریز

3-                 محل اجرای پروژه: تبريز- ایستگاه های 7 الی 16 خط یک قطار شهری تبریز 

4-                 مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه : طبق آیین نامه تضمین معاملات دولتی (مصوبه شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 94/9/22 هیات وزیران‏)

5-                 محل و زمان فروش اسناد ارزیابی کیفی : اسنادارزیابی از تاريخ 95/7/26 لغايت 95/8/1 (در ساعات اداري) بفروش مي­رسد. واجدین شرایط جهت خريد اسناد با ارائه معرفی نامه کتبی و رسید واریز مبلغ 300.000 ریال به حساب جاری 9100065 به نام سازمان قطار شهری تبریز نزد بانک سپه شعبه 29 بهمن تبریز (كد 518 )، به آدرس تبریز بلوار 29 بهمن  سازمان قطار شهری تبریز و حومه- دفترقراردادها (تلفن: 8-33290001-041 و 33290427-041 و فاکس 33290203-041) مراجعه نمايند.

6-                 محل و زمان تحویل اسناد تکمیل شده ارزیابی : محل تحویل اسناد به آدرس تبریز- بلوار 29 بهمن دبیرخانه سازمان قطار شهری تبریز و حومه و حداکثر تا ساعت 14 روز شنبه مورخ 15/8/95می­باشد.

7-                 مدت اعتبار پیشنهادها :180 روز از آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها 

ضمناً این آگهی در سایت سازمان به نشانی www.tabrizmetro.ir درج می­گردد و هزینه درج 2 نوبت آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.

 

 

سازمان قطار شهری تبریز و حومه


نوشته شده در   پنجشنبه بیست و دوم مهر 1395  ساعت  10   توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز
چاپ         ارسال برای دوستان        بازگشت             
نظرات شما :
:نام
:نام خانوادگی
  :آدرس الکترونیکی

نظر خود را درباره این مطلب بیان بفرمائید.