پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 532
ديروز : 1539
ماه : 38037
 
تاریخ : چهارشنبه 20 آبان 1394     |     کد : 414

مراسم معارفه مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه

به گزارش واحد فرهنگی ، اجتماعی و روابط عمومی سازمان، طی حکمی از طرف شهردار تبریز، دکتر داود بهرا به عنوان مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز منصوب شد.

به گزارش واحد فرهنگی ، اجتماعی و روابط عمومی سازمان، طی حکمی از طرف شهردار تبریز، دکتر داود بهرا به عنوان مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز منصوب شد.

در ابتدای مراسم مهندس پشمینه آذر، مدیرعامل سازمان قطارشهری تبریز، با اشاره به دو قسمت ساخت و بهره برداری، به لزوم تحکیم وحدت بین این دو حوزه را جهت انجام پیشرفت پروژه تأکید کردند.

دکتر صادق نجفی، شهردار تبریز، ضمن اشاره به تجارب ارزشمند دکتر بهرا، ایشان را به عنوان یکی از شاخص ترین مدیران فعال شهر تبریز معرفی کردند که در طول خدمت در شهرداری، منشأ خیر وبرکت بودند.

نجفی، ضمن تاکید بر تخصص مدیر عامل شرکت بهره برداری، به مقوله علمی ایشان نیز اشاره کردند و اعلام کردند دکتر بهرا با تلفیق علم و تخصص، وبا استعانت از خداوند متعال، ان شاء الله در انجام امور محوله موفق خواهند بود.

دکتر دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز با اشاره به فعالیتهای مدیر عامل سازمان مهندس پشمینه آذر، نقش و تعامل ایشان را با ارگانها مخصوصاً شورا و شهرداری چشمگیر دانسته و با تاکید بر وحدت دو حوزه ساخت و اجرا، آرزوی موفقیت برای مدیرعامل شهرکت بهره برداری خواستار شدند.

در پایان دکتر بهرا، ضمن گزارشی از فعالیتهای 58 ماهه در سمت شهردار منطقه یک، به مهم بودن حوزه حمل ونقل ریلی اشاره کرده و بهره برداری از مترو را امری مهم در کاهش ترافیک و همچنین کاهش آلودگی هوا عنوان کردند





















نوشته شده در   چهارشنبه 20 آبان 1394  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  4600
PDF چاپ چاپ