پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 412
ماه : 37338
 
تاریخ : شنبه 22 فروردين 1394     |     کد : 355

پیگیری خط سوم مترو، با حضور شرکت ترکیه‌ای برگس

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری صورت می‌گیرد؛ پیگیری خط سوم مترو، با حضور شرکت ترکیه‌ای برگس با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت ترکیه‌ای برگس در پیشرفت خط سوم پروژه قطار شهری تبریز، فعالیت خواهد داشت.

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت ترکیه‌ای برگس در پیشرفت خط سوم پروژه قطار شهری تبریز، فعالیت خواهد داشت.

به گزارش شهریار، با انعقاد تفاهم‌نامه ای که به امضای دکتر نجفی شهردار تبریز و عصمت توتوملی رییس شرکت برگس رسید، طرفین در قالبB.O.T  همکاری می‌کنند.

شهردار تبریز، در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه، پروژه قطار شهری تبریز را از محورهای اصلی در پیگیری موضوعات دیپلماسی شهری عنوان کرد و افزود: شتاب اجرایی پروژه قطار شهری تبریز با حضور و مشارکت فناوری‌های موثر خارجی، استمرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز در برنامه سال جاری، گام‌های اساسی در حل معضل ترافیک خواهد برداشت. 

عصمت توتوملی رییس شرکت برگس نیز در این مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: توسعه چشمگیر شهر تبریز، نیاز این شهر را به حمل‌و‌نقل ترکیبی بارز ساخته است.

گفتنی است خط سوم پروژه قطار شهری تبریز به طول تقريبي 15 کيلومتر و شامل 14 ايستگاه از فرودگاه بين المللي تبريز آغاز و پس از عبور از ميدان آذربايجان و بلوار ستارخان وارد خيابان انقلاب شده و نهايتاً به سمت مرکز شهر و ميدان دانشسرا ادامه مسير يافته و از طريق خيابان ارتش و بلوار معراج به پايانه مسافربري مرکزي تبريز در حاشيه بزرگراه شهيد کسايي ختم مي شود.


نوشته شده در   شنبه 22 فروردين 1394  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  1437
PDF چاپ چاپ