پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 532
ماه : 36552
 
تاریخ : سه شنبه 3 تير 1393     |     کد : 292

کسب مقام نخست سازمان قطار شهری تبریز در ترویج نماز و نمازخوانی و توجه به شعایر اسلامی

به گزارش روابط عمومی سازمان،همايش "فرهنگ نماز، جامعه پيشتاز" توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و با حضور معاون وزير آموزش پرورش و جمعي از مديران استاني و شهري، صبح امروز در ساختمان مركزي شهرداري تبريز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان،همايش "فرهنگ نماز، جامعه پيشتاز"  توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و با حضور معاون وزير آموزش پرورش و جمعي از مديران استاني و شهري، صبح امروز در ساختمان مركزي شهرداري تبريز برگزار شد. در اين همايش حجت الاسلام و المسلمين محي الدين محمديان معاون وزير آموزش و پرورش، جعفر پاشايي مديركل اداره آموزش و پرورش استان، اسدالله ضيايي، مسئول ستاد اقامه نماز استان، و تعدادي از اعضاي شوراي اسلامي شهر و مديران شهري حضور داشتند.

 

راهکارهای توسعه فرهنگ نماز، ضرورت اقامه نماز جماعت در شهرداری های مناطق و سازمان های شهرداری، تبیین برنامه های ویژه نماز و کرسی های تلاوت در ماه مبارک رمضان، تقدیر از خادمان نماز جماعت و برگزاری مسابقات ویژه قرآنی با محوریت نماز، از جمله محورهای این همایش یک روزه بود.

همچنین در این همایش از سيد حسن هاشمي، امام جماعت سازمان قطار شهري، محمد علي بهمني از منطقه 6، احمد اكبري از سازمان آتش نشاني، علي رحيمي از سازمان خدمات موتوري و احد نيكدل از سازمان فرهنگي و هنري تبريز به ترتيب بيشترين امتياز نظر سنجي انجام گرفته را كسب كرده بودند كه با اهداي لوحي از آنان تقدير به عمل آمد.

و با بازرسی و پیگیریهای بعمل آمده از طرف آن ارگان، سازمان قطار شهری تبریز، با بیشترین امتیاز در بین مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری کلانشهر تبریز، حائز رتبه اول در توجه به مسائل و شعایر مقدس دینی و برگزاری نمازجماعت شناخته و از امام جماعت سازمان جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین سید حسن هاشمی تجلیل به عمل آمد.



نوشته شده در   سه شنبه 3 تير 1393  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  1113
PDF چاپ چاپ