پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 532
ماه : 36552
 
تاریخ : دوشنبه 9 دي 1392     |     کد : 245

مراسم سوگواری ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن و امام رضا(علیهما السلام) در سازمان92/10/9

به گزارش روابط عمومی و پایگاه مقاومت شهید فاتح سازمان، در روز دوشنبه مورخ 92/10/9، همزمان با حماسه عظیم 9دی، و مصادف با ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن و امام رضا(علیهما السلام) مراسم عزاداری در سازمان قطار شهری تبریز برگزارشد

به گزارش روابط عمومی و پایگاه مقاومت شهید فاتح سازمان، در روز دوشنبه مورخ 92/10/9، همزمان با حماسه عظیم 9دی، و مصادف با ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن و امام رضا(علیهما السلام) مراسم عزاداری در سازمان قطار شهری تبریز برگزارشد.

در این مراسم، ابتدا تلاوتی چند از آیات قرآن کریم با نوای حاج حسین قربانی (قاری استانی) انجا م و پس از آن سخنران مراسم استاد حاج آقا علیپور، با تبیین زیارت حضرت رسول اکرم (ص)  و اشاره به  اهمیت برپایی نماز در این زیارت نامه  و رسالت پیامبر اکرم (ص) در توجه  به آن، بحث فرمودند. پس از سخنرانی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) حاج آقا مصطفایی، به مداحی و عزاداری در رابطه با  ایام سوگواری 28صفر و رحلت حضرت پیامبر اکرم(ص)  پرداختند. جهت دانلود سخنرانی های استاد علیپور به سایت www.nedayepakefetrat.blogfa.com  مراجعه فرمائید.







نوشته شده در   دوشنبه 9 دي 1392  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  2364
PDF چاپ چاپ