پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 440
ديروز : 1106
ماه : 39392
 
تاریخ : سه شنبه 6 مهر 1400     |     کد : 884

برگزاری نشست هم اندیشی زون تخصصی حمل و نقل نمایشگاه رینوتکس در سازمان قطار شهری تبریز

نشست هم اندیشی زون تخصصی حمل‌ونقل نهمین نمایشگاه رینوتکس در سازمان قطار شهری تبریز برگزار شد.

در این نشست که با حضور مهندس مصطفی مولوی مدیرعامل سازمان قطار شهری، دکتر غریب خواجه مدیر عامل سازمان ربع رشیدی و نمایندگان سازمان‌ها و ادارات مرتبط برگزار شد بر ضرورت همکاری و تعامل تمامی سازمان‌ها و نهادهای درگیر در برگزاری این زون تخصصی تأکید شد.

در این نشست که با حضور مهندس مصطفی مولوی مدیرعامل سازمان قطار شهری، دکتر غریب خواجه مدیر عامل سازمان ربع رشیدی و نمایندگان سازمان‌هاو ادارات مرتبط  برگزار شد بر ضرورت همکاری و تعامل تمامی سازمان‌ها و نهادهای درگیر در برگزاری این زون تخصصی تأکید شد.
مهندس مصطفی مولوی در این نشست با تأکید بر استفاده از توان متخصصان داخلی در رفع نیازهای فنی و تخصصی سازمان قطار شهری گفت: مجموعه سازمان قطار شهری در برگزاری این رویداد فناورانه خود را متعهد به حمایت از فناوران و متخصصان داخلی می داند.
غریب خواجه  نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات سازمان قطار شهری در قبول مسئولیت زون تخصصی حمل و نقل در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه می تواند تأثیر بسزایی در توسعه فعالیت‌های تخصصی و فناورانه در حوزه حمل و نقل داشته باشد.
وی با اشاره به نقش این نمایشگاه در معرفی نیازهای فناورانه سازمان‌ها و ادارات  گفت: معرفی نیازهای فناوری در این زون می‌توان به ایجاد اراتباط دوسویه بین فناوران و سازمان‌ها کمک کند.
در ادامه این نشست نمایندگان سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها حاضر در خصوص فرایند های برگزاری این نمایشگاه به گفت‌وگو 
پرداختند. 
گفتنی است نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی (رینوتکس) 17 تا 21 آبان ماه سال 1400 در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.













 


نوشته شده در   سه شنبه 6 مهر 1400  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  374
PDF چاپ چاپ