پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 440
ديروز : 1106
ماه : 39392
 
تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1400     |     کد : 882

دهقان نژاد تاکید کرد:

ضرورت همزمانی حفاری تونل و ساخت ایستگاه های قطار شهری / از تحمیل هزینه های گزاف به پروژه ها باید بپرهیزیم

عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت سرعت بخشی عملیات عمرانی در خط 2 قطار شهری تاکید کرد و گفت: در حال حاضر حفاری تونل در فاز یک در حال انجام است و انتظار می رود همزمان ساخت ایستگاه ها نیز در این مسیر آغاز شود.


روح الله دهقان نژاد در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از عملیات عمرانی خط 2 قطار شهری اظهار کرد: در فاز نخست خط دو حدود ده کیلیومتر حفاری در حال انجام است و اگر حدود سه سال به طول بینجامد و بخواهیم بعد از اتمام شروع به ساخت ایستگاه ها بکنیم بسیار زمان بر و هزینه بر خواهد بود از این رو باید تمهیداتی برای سرعت بخشی به تملک ایستگاه ها و شروع ساخت و سازها انجام شود تا از تحمیل هزینه های گزاف به پروژه بپرهیزیم.
وی گفت: در جریان بازدید از خط یک نیز یک مورد مشکل تملک وجود داشت که من همان جا متعهد شدم در کمیسیون تحقیق و نظارت این مشکل را بررسی و حل کنیم  و خوشبختانه سرپرست محترم به موضوع ورود کردند و مقرر شده است مشکل سریع تر حل شود.
 دهقان نژاد با اشاره به تصویب دوفوریتی آغاز خط سه قطار شهری در صحن علنی شورا گفت: یکی از تاثیرات بسیار خوب بازدید ها آشنایی با مشکلات و نواقصات و تلاش برای رفع آنها است برای نمونه بازدید هفته گذشته از خط یک و قرار گرفتن اعضا در جریان امور یکی از دلایل تصویب سریع این لایحه بود.
عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر تعامل دو طرفه سازمان قطار شهری و شورای شهر خاطرنشان کرد: ریل گذاری شورای شهر در خصوص قطار شهری در راستای احصای مشکلات ،رفع موانع  و در نتیجه نظارت دقیق خواهد بود.
 

 


نوشته شده در   سه شنبه 23 شهريور 1400  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  350
PDF چاپ چاپ