پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 310
ديروز : 1100
ماه : 39122
 
تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1400     |     کد : 879

صادقی:

به مردم اطمینان می دهیم که پروژه قطار شهری با قدرت در جریان است/ شورای ششم مصمم به حمایت از اتمام خطوط قطار شهری است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که هرچند شما در ظاهر آنچه در مجموعه قطار شهری در جریان است را نمی بینید اما همکاران،مهندسان و کارگران ما در این مجموعه با تمام توان و به صورت شبانه روزی و متعهدانه فعالیت می کنند.

احد صادقی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از خط 2 قطار شهری تبریز اظهار کرد: شورای ششم با تمام توان پیگیر اتمام نواقصات فاز سه خط یک خواهد بود  و همزمان دیگر خطوط نیز با اولویت فعالیت خواهد داشت تا در طول شورای ششم شاهد افتتاح فاز یک خط دو قطار شهری باشیم.
وی گفت: در خصوص اتمام فاز یک خط دو بدون شک موانعی وجود دارد که شورا مصمم است با رسیدگی و پیگیری جدی نسبت به رفع موانع اقدام کند.
وی با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر تبریز در خصوص آغاز فعالیت های عمرانی در خط سه قطار شهری گفت: این مصوبه اتفاق بسیار خوبی که این روزها در شورای ششم کلید خورد ، متاسفانه این پروژه مدت ها راکد بود و شورای ششم به صورت هماهنگ این اقدام را نهایی کرد تا مردم مناطق کم برخوردار نیز در آینده از این خدمات بهره مند شوند.
صادقی با تاکید بر ضرورت توجه به حمل و نقل ترکیبی گفت: با تحقق حمل و نقل ترکیبی شاهد کاهش بار ترافیکی شهر تبریز و  بخصوص کاهش تردد خودرو در هسته مرکزی شهر تبریز خواهیم بود که این امر باعث آرامش بیشتر در بافت تاریخی شهر تبریز خواهد بود.
 



 


نوشته شده در   سه شنبه 23 شهريور 1400  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  305
PDF چاپ چاپ