پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 532
ديروز : 1539
ماه : 38037
 
تاریخ : دوشنبه 14 تير 1400     |     کد : 855

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

انتقال تجربیات فنی_مهندسی خطا را کاهش داده و در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی انتقال تجربیات دانش اجرایی را ضروری دانست و گفت: انتقال تجربیات فنی_مهندسی خطا را کاهش داده و در هزینه ها صرفه جویی می‌کند.

 دکتر جواد رحمتی در آیین رونمایی از کتاب حمل‌ونقل ریلی تبریز ضمن تقدیر از مجموعه سازمان قطارشهری و اعضای هیئت تحریریه این کتاب اظهار کرد: تدوین این کتاب اقدام قابل تقدیر و ارزشمندی است که می‌تواند برای آیندگان مهم و تأثیر‌گذار باشد.
    وی افزد: انجام این قبیل کارها در امور اجرایی تاثیر گذار است و باید بتوانیم دانش و تجربه حین امور اجرایی را جمع‌بندی و تدوین کنیم.
    رحمتی با اشاره به تجربه ۲۵ ساله تدریس در دانشگاه خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در کارهای اجرایی یک‌سری مسائل وجود دارد که در کتب درسی دیده نمی‌شود و تجربیات محل کار بیش از دانش آموختگی ما در دانشگاه است و انتظار می‌رود این کتاب در دانشگاه‌ها و کلاس‌های درس نیز مورد استفاده قرار گیرد.
    وی با انتقاد از نگاه های کلیشه ای در مسائل فنی، مهندسی افزود: در امور اجرایی و مسائل فنی و مهندسی ما دچار کلیشه‌هایی هستیم که نیازمند توجه در این بحث‌ها هستیم و تدوین این قبیل تجارب می‌تواند حرکت در مسیر این تحول باشد.
    وی گفت:کاش موافقت با بازنشستگی کارشناسان و مدیران تخصصی نیز بر اساس پایان نامه‌ها بود چرا که سالیان سال روی یک نفر کار می شود و تجربیات این افراد مغتنم است.
 


نوشته شده در   دوشنبه 14 تير 1400  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  168
PDF چاپ چاپ