پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 440
ديروز : 1106
ماه : 39392
 
تاریخ : پنجشنبه 12 تير 1399     |     کد : 781

مجری طرح خط یک قطار شهری تبریز و حومه خبر داد:

پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰درصدی ایستگاه لاله(شماره ۱۵) خط یک قطار شهری تبریز

مجری طرح خط یک قطار شهری تبریز و حومه از پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰درصدی ایستگاه پانزدهم خط یک قطار شهری تبریز خبر داد‌.

مهندس رضا زائر در جریان بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر کلانشهر تبریز با اشاره به تداوم فعالیت‌های عمرانی در پروژه قطار شهری تبریز، خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی در ایستگاه ۱۵(لاله) خط یک، طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ تعطیل بود و خوشبختانه با انعقاد قرارداد این پروژه در سال ۹۷، در طول دو سال گذشته پیشرفت قابل توجهی کرده است.
او با اشاره به حجم عملیات انجام یافته در این ایستگاه گفت: تا به امروز بیش از ۲۰ هزار متر مکعب پَی کنی و خاکبرداری، ۱۵ هزار تن آرماتوربندی و ۱۱ هزار متر مکعب بتن ریزی در این مجموعه انجام شده است.
زائر، از ۱۲ هزار متر مربع قالب بندی در این ایستگاه خبر داد و گفت: در طول دو سال گذشته ۱۰ هزار مترمکعب حفاری تونل و ۷۵۳۱ کیلو گرم مِش بندی و ۱۲۵۰ متر مربع شاتکریت در این پروژه انجام شده است.
مجری طرح خط یک قطار شهری تبریز و حومه با اشاره به دغدغه شهروندان در خصوص بازگشایی بخشی از خیابان لاله گفت: با تلاش های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم تا پایان تابستان بازگشایی بخشی از خیابان سالاری (نرسیده به چهارراه لاله) را که پروژه در حال انجام است، عملیاتی کنیم.
 


نوشته شده در   پنجشنبه 12 تير 1399  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  320
PDF چاپ چاپ