پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 310
ديروز : 1100
ماه : 39122
 
تاریخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392     |     کد : 261

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید سازمان قطار شهری تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز، مراسم تودیع مهندس جواد انصاری(89- شانزدهم بهمن ماه 1392) و همراه و همگام با معارفه مهندس محمد صادق پشمینه آذر (مدیر عامل جدید سازمان قطار شهری تبریز) همزمان با ایام الله دهه فجر، امروز چهارشنبه مورخ 16 بهمن ماه 1392 در سالن اجتماعات سازمان انجام گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز، مراسم تودیع مهندس جواد انصاری(89-  شانزدهم بهمن ماه 1392) و همراه و همگام با معارفه مهندس محمد صادق پشمینه آذر (مدیر عامل جدید سازمان قطار شهری تبریز) همزمان با ایام الله دهه فجر، امروز چهارشنبه مورخ 16 بهمن ماه 1392 در سالن اجتماعات سازمان انجام گرفت

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی، ( معاونت محترم عمرانی استانداری آذربایجانشرقی جناب آقای مهندس پور مهدی) و دکتر نجفی (شهردار کلانشهر تبریز) در سالن اجتماعات انجام گرفت.در ابتدا مهندس انصاری، گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته در دوره سه سال و نیم (از مرداد 1389 تا شانزدهم بهمن ماه 1392) ارائه و خدمت در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی را عنایت و افتخار بزرگ از خداوند متعال تلقی کرد.

معاون عمرانی استاندار(مهندس پورمهدی) با تأکید بر لزوم توسعه حمل و نقل ریلی و نیاز مبرم شهروندان به این مهم را جزو آمال و آرزوهای دیرینه شهروندان فهیم تبریز خواندند.

شهردار کلانشهر تبریز(دکتر نجفی) در این مراسم ضمن اشاره با نهادینه کردن مدیریت واحد و هماهنگ شهری در تبریز، هماهنگی ارگانها را با همدیگر عامل پیشرفت شهر تلقی کردند. وی با اشاره با پروژه مترو تبریز و خطوط چهارگانه اذعان داشتند که سعی داریم خطوط 3 و 4 را طوری طراحی کنیم که تنوع مقاطع در آن باعث زیبایی و مدرن شدن شهرمان شود . برای رسیدن به این مهم مطالعاتی وسیعی را شروع کرده ایم. ایشان در پایان از تلاشهای مستمر مهندس جواد انصاری قدردانی نمودند وجایگزین ایشان ( مهندس پشمینه آذر) را مدیری قوی با سوابق درخشان مدیریتی تلقی نمودند.

در آخر مدیر عامل جدید سازمان (جناب آقای مهندس پشمینه آذر)، با تشکر و قدردانی از مدیران اسبق سازمان،اشاره کردند که بخشهای مهم پروژه مترو تبریز در زیز زمین و دور از چشم شهروندان انجام می گیرد که ان شاء الله با بهره برداری از فازهای خطوط، زحمات چندین ساله مهندسان، کارشناسان و کارگران به ثمر خواهد نشست.وی در پایان ضمن تشکر از مسئولان، اذعان داشتند که تمام تلاش خود را در پیشبرد اهداف عالی و آرمانهای حمل و نقل ریلی در شهر تبریز به کار خواهم بست.

گفتنی است مهندس پشمینه آذر، دارای سوابق درخشانی همچون شهردار تبریز بین سالهای 1359-1361 ، مدیر عامل آب و فاضلاب و سایر سوابق مدیتی و عمرانی را دارا هستن. پرسنل سازمان برای ایشان توفیق روز افزون در عرصه جدید مدیریتی آرزومند است.
















نوشته شده در   چهارشنبه 16 بهمن 1392  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  2884
PDF چاپ چاپ