پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 508
ماه : 37201
 
تاریخ : شنبه 9 مرداد 1400     |     کد : 864

شهردار تبریز:

اجرای پروژه های انسان‌محور از افتخارات دوره پنجم مدیریت شهری بوده است

شهردار تبریز گفت: در دوره پنجم مدیریت شهری، اجرای پروژه های انسان‌محور یکی از افتخارات و موضوعات مهم و مورد توجه شورا و شهرداری بود.

ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری از پیاده راه امین، اظهار کرد: این محل بیش از ۱۰ سال بود که به علت عملیات مترو تبدیل به کارگاه و بسته شده بود و مشکلاتی برای اصناف و شهروندان ایجاد کرده بود که جا دارد از همه آنان عذرخواهی کنیم. 
او ادامه داد: امروز با تبدیل آن به پیاده راه، تلاش کردیم خسارت‌های وارده جبران شود. 
شهردار تبریز عنوان کرد: در دوره فعلی مدیریت شهری هفت پروژه انسان محور به ویژه در محدوده مرکزی شهر اجرا و مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.
ایرج شهین باهر با بیان اینکه تاکنون پلازای شهری نداشته ایم افزود: پیاده راه امین با یک و نیم هکتار مساحت تقدیم شهروندان شد و به دنبال آن شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و تعاملات اجتماعی و حضور گردشگران در این مکان خواهیم بود.
شهردار تبریز از تکمیل مطالعات اجرای پیاده راه جمهوری خبر دادو گفت: در این راستا جلساتی با هیئت امنای بازار برگزار کرده ایم تا شاهد آغاز اجرای این پروژه در آینده نزدیک باشیم. 
ایرج شهین باهر یادآور شد: در میدان شهید بهشتی نیز که پروژه ‌ای دولتی است، شهرداری پس از حدود ۲۰ سال رکورد و وقفه، نیابتی ورود کرده که تلاش می کنیم حداکثر تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
 


نوشته شده در   شنبه 9 مرداد 1400  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  255
PDF چاپ چاپ